Pane püsti e-pood ja raha tuleb?

Pane püsti e-pood ja raha tuleb?

Järjest rohkem müügitehinguid tehakse internetikeskkonnas järelikult kauba müüjana peaksime arendama oma müügivõimekust veebikeskkonnas. Aga enne veel kui tormata vormistama e-poe loomise hanget, peaksime mõtlema millist müügikeskkonda meile on vaja ja milline e-müügikeskkond on meie jaoks majanduslikult põhjendatud. Esmase asjana peaksime küsima kas luua isiklik müügikeskkond või kasutada teiste loodud keskkonda nagu osta.eeamazon.com jne? Selleks, et õiget vastust saada küsimusele peab läbi mõtlema järgnevad teemad:

Ostjad

Selleks, et kaupa müüa, peab kauba jaoks olema ostja. Tavalise, füüsiliselt kuskil ruumis asuva poe või müügikoha rajamisel on kolm tähtsat asja mida peab jälgima, need on: asukoht, asukoht ja asukoht. Ehk siis kauplemise puhul peame olema sellises kohas, kus liigub kliente, kus meid leitakse ja kus oleme nähtavad. Sama lugu on e-poega. Selleks, et olla e-poega edukas, peab sinu e-poodi külastama väga palju potentsiaalseid kliente. Kui sul on endal uhke veebipood aga ainult 10 klikki sellele lehele päevas, siis ilmselt sellest poest ei ole võimalik kaupa müüa ja palju mõistlikum on oma asjad viia juba olemasolevasse müügikeskkonda. Valida oma kauba müümiseks parem asukoht.

Kui palju mul on raha, et oma kaupa müüa?

Ostjaid saab oma e-poodi alati osta. Ehk siis kulutada raha reklaamile. See tähendab, et isikliku e-poe tegemisel peab eelarvestama piisava summa, et tagada oma e-poe reklaam ja tuua ise kliendid oma veebilehele. Mida vähem kaupa ja mida väiksem e-pood sul on seda rohkem raha selleks kulub. Seega on jällegi valiku küsimus, kui pole reklaamiks piisavalt raha siis tuleb viia oma kaup sellisesse veebikeskkonda, kes on juba kulutused reklaamile teinud ja kus juba liiguvad ostjad.

Aga ikkagi?

Jah, kui sul on olemas oma koduleht või plaanid selle luua siis mingi liiklus sellel ikkagi on ja mõni klient tahaks ka kaupa või teenust osta. Sellisel juhul on ehk ikkagi mõistlik ka oma isiklik müügikanal püsti panna. Sellisel juhul peaks looma sellise e-poe mille rajamise ja ülalpidamise kulud oleks minimaalsed, kuid mille sisu ja väljanägemine oleks piisavalt professionaalne ja funktsionaalne. Sellisel juhul sobivad erinevad sinu enda kodulehega integreeritud tasuta platvormile rajatud e-poed nagu WooCommerce või OpenChart. Ja siis vaadata mis saab edasi. Kindlasti pole mõtet osta sisse siis sinu jaoks loodud spetsiaalset “rätsepaülikonda”.

Jaga seda sõpradele !

Shares